Monday, November 2, 2009

kenapa???

assalamualaikum n hai.....

makin tua, makin byk plak masalah ..... kalau kita xwat masalah, org len plak bg masalah kat kita......

plg aku benci, bila ada org cr pasal dgn aku.....

aku nih bkn suka cr pasal dgn org...

tp sekali org cari pasal dgn aku, mmg nahas org tu...

ms zaman belajar dulu, ada gak member2 jd mangsa dgn aku....sapa suruh depa cari pasal dgn aku....padan la muka depa....hahaha

ada sekali aku hentak kepala member kat bucu meja....nah! bengkak biru n benjol kepala dia.....

ada kejadian len plak, aku amik penyapu nak pukul member aku.... nsb bek xsempat.....sbbnya member2 len kunci aku dlm blk....hahhaa....

gila betoi aku.....

tp sekarang bila dah tua, ingtkan xdak lg yg nak cr pasal.....to ada jugak org nk cr pasal dgn aku.....

aku benci la nak nek angin......tp bila xnek angin, lg dia usaha nak cari pasal n sktkan hati kita......

apa aku nak wat nih????

nnti aku pkir dalam2....

xpun plg elok doa byk2.....org yg teraniaya, doanya ALLAH akan makbul.....hahhaa makin suci murni hatiku ini.....

doakan aku =)

1 comment:

Anonymous said...

wah,aku maseh ingat lagi tragedi tragis tu....gila ahh...nasib blik aku tuh kunci dia kukuh...c349....aku igt lg number die...