Monday, July 27, 2009

malunya.....

assalamualaikum n hai.....

utk post nih, aku nak cerita tentang pengalaman memalukan yang telah menimpa diriku ini....argh..tidak!!!!

bila dah jd cikgu nih, mak aku selalu bebel kat aku, "aizat, pakai la kasut yang bergaya dan ada tumit tinggi"

maka aku pun termakanlah bebelannya.....dan pada suatu hari, aku pun memakai kasut yang tumitnya agak tinggi....nwy pada yang mengenali diriku ini, aku bkn jenis yang pakai kasut tinggi sbb aku xpandai pun pakai....kalau pakai, msti ada kejadian yg berlaku....xpun tempo jln aku slow semacam ja....hahaha

so bila dah pakai, aku pun cubalah control cara aku jalan coz aku mmg jns yg jln laju....ada students pernah ckp, "teacher jalan mcm kereta turun bukit, xtekan brek...laju semacam"

ok sambung blk cita....aku masuk satu kelas, tingkatan 3, kelas depan la...aku pun jln dgn penuh ayunya...dan berdiri di depan kelas....aku pun jln ulang alik dalam kelas, tiba-tiba.......

kelepek! sbb pa???aku terpelecok...ms tu aku bgn dgn selambanya n wat mcm xdak benda yg berlaku....bodoh la aku kan???sah2 la ada benda yg berlaku coz bdk2 dah gelak...bkn men seronok sbb bley tgk cikgu jatuh.....

aduh, malu2.....sejak kejadian tu, aku simpan kasut tu, pakai kasut yg dijamin xkan wat aku terpelecok =p

4 comments:

Your Average Mat said...

ouch.. careful with heels. gi skolah pakai sneakers je la.. leh naik turun tangga senang. :)

gda Mokhtar said...

i wish i could wear snickers (",)

ejat said...

kalau bley pakai, dah lama aku hentam.....hahahaha

k3i said...

pakai crocs..xde halnyer...

p/s: HAHAHAHA.. aku pun nak join student hg gelak..hehehe..