Friday, May 15, 2009

assalamualaikum n hai...

pernah x korang rs penat yg amat sgt sampai suatu ketika rs mcm zombi???
well nih pa yg aku rs...
selepas blk hosba...seluruh bdn skt2, blum dicampur hati yg skt....tp itu suma sudah xpenting bila kami tahu yg kami semua telah berjaya memikul tanggungjawab sebagai urusetia...
nwy ini bkn pa yg ingin aku kongsikan bersama kamu semua..
aku ingin berkongsi perasaan penatku selepas hosba dgn perasaan penat dan takutku utk storytelling performance (11/5/09) yg lepas....
selepas blk hosba, dua puluh lima kami bersiap siaga utk 'berperang' utk storytelling kami...camel siap ckp, "menyesal plh tarikh 11/5/09 nih....penat blum hilang, sudah dtg penat yg baru"..ada gak pensyarah yg ckp "hai keja lg???xabih2 ka keja korang??"

mmg xabih....tp semua seronok....seronok sbb ni adalh performance kami yg terakhir....performance yg kami harap dpt tinggalkan kenangan yg indah kepada kami, pensyarah2 n juga bdk2 maktab...aku bangga dgn semua kwnku...walaupun byk rintangan, halangan n masalah yg perlu kami tempuhi, pa yg dapat aku katakan, kami cuba memberikan yg terbaik pada mlm tersebut....rnya penat kami sudah hilang saat kami melihat dewan yg penuh, n anak2 sekolah dan bdk2 maktab enjoy kami punya performance....

tp itu apa yg kami lihat....keseronokan drpd penonton...kerana itu yg kami harpkan drpd mereka....tp kepada sesiapa yg rs kami nih syok sendiri, maafkanlah kami...tp selepas 6 thn, kami sudah tidak peduli dgn pa yg org rs n pkir...yg penting kami enjoy ^_^ dan mlm tu kami semua benar2 enjoy....

cuma aku rs kecewa sedkit sbb digital storytelling kami tak berjalan seperti yg sepatutnya...nsb bek camel n nani tlg cover so org len mungkin kurang perasan akan masalah itu...itu pa yg aku rs ^_^

selepas performance itu, aku dpt rskan yg kami semua telah dapt merasa suatu kepuasan yg amat bernilai....kepuasan yg membuatkan kami semua menjerit, melaungkan cheer kami....after 3years br cheer itu berkumandang blk (sbb ramai yg ckp, dah tua2 nih xpayah la cheer ...tuakah kami???=p)so beginilah kesudahan kursus 6thn kami....berakhir dgn jayanya, alhamdulillah.....

aku harap kejayaan akan terus menyinari kehidupan kami semua....benar, hidup kita xpenuh dgn kejayaan...mesti ada kegagalan...dan aku harap, jika ada kegagalan, kegagalan itu yg akan membuatkan kami lebih kuat utk bgn n mencapai lbh byk kejayaan...insyaallah ^_^

1 comment:

nani said...

yey dah habis!