Sunday, May 24, 2009

assalamualaikum n hai...

hari ini ingin aku kongsi pengalaman aku mengambil bahagian dalam aerobics...my mum loves to participate in this kind of activity - one way for her to keep fit....it was such an enjoyable experience....mmg menarik tgk ibu-ibu wat aerobics....semangat betul.....^_^ yg muda, ada berapa kerat ja termasuklah aku ^_^

tp apa yg menarik perhatianku adlah melihat ibu-ibu ini begitu bersemangat n lincah...bg aku steps yg instructor ajar mmg agak mencabar...aku pun terkial2 nak ikut...laju n byk steps....^_^ tp bila tgk ibu-ibu ni semangat, xkan aku nak tunjuk lekeh...maka aku pun dgn semangatnya ikut ^_^

kiranya skrang kita xbley pandang rendah pd ibu-ibu kita...walaupun dah 'senior', semangat xpernah pudar....kta yg muda ni pun bley kalah tau....^_^ aku harap bila aku dah jd ibu-dah jd senior, aku ada semangat ibu-ibu ini....n semangat ibu-ibu yg ada di luar sana....aku percaya suma ibu ada semangat mereka yg tersendiri ^_^

go...go....ejat ^_^

3 comments:

kamilah ahmad @ ahmaddiah said...

HIDUP IBU!! :D

hehe

wanderfulmadnificent said...

i used to take aerobics with my mom and her friends too and it was sooo amusing to watch them, all those geng ibu, as well as being conscious of whether i am not slipping away or left behind. kalo tak, malu la kan :p

ejat said...

milah: betoi 2, hidup ibu !!! ^_^
maddy: i totally agree with u...org muda xbley kalah dgn ibu2...malulah ^_^